Doubts on soy's cancer prevention properties
Omschrijving
Johns Hopkins and Georgetown University researchers conducted a meta-analysis of 18 epidemiologic studies revealing that women who eat soy products may have a slightly lower risk of developing breast cancer. But the researchers quickly add that inconsistencies and limitations among the studies raise doubt about the potential benefit, and warn women that high-dose supplements could do more harm than good.
[ Ga naar het volledige artikel toe ]
Categorie: soja

[Reinig uw lichaam met de Chlorella alg -
100% plantaardig ]
|